Servisni Nalozi

Modul Radni nalozi

Modul Servisni Nalozi je visoko automatizovan modul, koji kompanijama, koje se bave održavanjem i servisiranjem proizvoda i oprema, omogućava da kako kreiraju tako da u podpunosti prate proces održavanja ili servisiranja. Sa kreiranjem novog Servisnog Naloga, modul će automatski kreirati novi poslovni process, gdje manadžement može izabrati zaposlene koje će raditi na servisiranju, izdati im zadatke koje trebaju uraditi, te pratiti status kreiranih zadataka.


Odabirom i klikom na link Novi Servisni Nalog, BBP modul Servisni Nalozi će Vam predstaviti multi-funkcionalnu stranicu putem koje ćete moći specifikovati sve informacije o traženom servisu.

Korisnik će biti u mogućnosti da unese podatke kao što su:
  • Datum prijave
  • Lokacija servisiranja
  • Opis naloga
  • Prioritet
  • Klasifikaciju
  • itd.

Izborom linka Pregled Svih Naloga, BBP Module Servisni Nalozi će Vam predstaviti listu svih izdatih servisnih naloga.

Ukoliko se traženi nalog ne može odmah locirati, BBP module Servisni Nalozi će vam omogućiti filtriranje servisnih naloga po određenom datumu, mjesecu ili godini, tako da su izlistani samo nalozi koji su napravljeni u zadatom danu, mjesecu ili godini.
Na istoj stranici, korisnik će biti u mogućnosti da unese podatke o partneru, kao i proizvodu ili usluzi koji su predmet održavanje ili servisiranja.
Sa završetkom unošenja osnovnih podataka svi podaci će biti pohranjeni u bazi podataka. Istovremeno, modul Servisni Nalozi će automatski kreirati Poslovni Proces za novokreirani servisni nalog.

BBP Modul Servisni nalozi, Vam omogućava pregled servisnih naloga koji su već filtrirani prema izabranom partneru.
Naime, izborom partnera iz liste modul Servisni Nalozi će vam predstaviti sve naloge koji su kreirani za izabranog partnera.
Napredne filter opcije omogućavaju vam lahko pronalaženje servisnih naloga po datumu, mjesecu ili godini, vrsti naloga, statusu naloga, itd.

BBP Modul Servisni nalozi, Vam omogućava pregled servisnih naloga koji su već filtrirani prema radnim jedinicama.
Naime, izborom radne jedinice iz liste modul Servisni Nalozi će vam predstaviti sve naloge koji su kreirani u izabranoj radnoj jedinici.
Napredne filter opcije omogućavaju vam lahko pronalaženje servisnih naloga po datumu, mjesecu ili godini, vrsti naloga, statusu naloga, itd.

Tim Thyme System će Vas rado posjetiti i uživo demonstrirati funkcionalnosti naših solucija. Tokom naše posjete upoznaćemo se s potrebama Vaše organizacije i razgovarati kako da najbolje prilagodimo functionalnosti BBP sistema vašim potrebama. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će Vam pomoći ostvariti ciljeve i to u okviru Vaših financijskih okvira.

Zakažite sastanak